3 days to go! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Denise Eber - WaarBenJij.nu 3 days to go! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Denise Eber - WaarBenJij.nu

3 days to go!

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

28 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Dit jaar gaat als een speer voorbij.
Ik ben alweer bijna 2 weken afgestudeerd en mijn grote reis gaat beginnen! 1 van mijn dromen komt uit!

De afgelopen dagen heb ik me vooral beziggehouden met afscheid nemen, het was bijna onmogelijk om een feestje te geven i.v.m. Pasen en Koningsdag, maar ik ga zeker een feestje geven als ik weer terug ben!

Helaas heb ik niet met iedereen kunnen afspreken... Sorry!

Sommige hebben mijn planning al 10x gehoord, maar hier zet ik het even op een rijtje:

1. Seoul, Zuid Korea - Hier heb ik 3 geweldige vrienden wonen die ik in Brazilië heb leren kennen. We hebben het contact sterk gehouden en steeds vroegen ze wanneer ik langs kwam en nu ga ik ze gewoon bezoeken!

2. Tokyo, Japan - Tokyo heeft altijd al op mijn lijstje gestaan! Ik ben benieuwd naar de gekke cultuur en eten, maar ook naar Disneyland Tokyo! Ja in Tokyo zijn 2 Disney parken en die mag ik natuurlijk niet missen!

3. Sydney, Australië - Helemaal down under! Sydney stond ook altijd al hoog op me lijstje en nu nog gezelliger want 1 van mijn beste vrienden loopt nu daar stage. Hij is al vanaf eind januari in Sydney, dus je kan zeggen dat ik een personal guide heb! Hahaha

4. Auckland, Nieuw Zealand - Als je dan toch down under zit kan je Nieuw Zealand ook niet missen! Ik heb zo veel geweldige dingen gehoord over en ben echt mega benieuwd!

5. Los Angeles, USA - Ik vlieg vanuit Nieuw Zealand, helemaal de oceaan over naar Amerika. In LA blijf ik gezellig een weekje bij mijn familie :)

6. Southern Sun, TrekAmerica - 2 dagen voor mijn verjaardag, begin ik aan een groepsreis van Los Angeles naar New York.
Dit is ook een droom die uitkomt! Ik vier mijn verjaardag in Las Vegas, ga naar de Grand Canyon, New Orleans, Washington DC en nog veel meer must sees in Amerika! Deze trek duurt 3 weken en we gaan vooral kamperen, alleen in Las Vegas en in New Orleans verblijven we in een hotel, ook koken we gezamenlijk. Ik kan niet wachten!

7. Vancouver, Canada - Na 3 weken lang rondtrekken door Amerika vlieg ik gelijk de volgende ochtend naar Vancouver, dat weer helemaal aan de andere kant van Noord-Amerika ligt. In Vancouver staan mijn vader en zusje me op te wachten. Ik sluit me aan bij hun zomervakantie. Vanuit Canada nemen we de Disney Cruise naar Alaska. De Caribische cruise was van de winter zo goed bevallen en Alaska stond ook al een tijdje op mijn lijstje, Alaska + Canada + Disney Cruise = Lachebekje met hartvormige ogen We zullen diverse stops maken in Alaska en ook een paar dagen in Vancouver doorbrengen.

8. Punta Cana, Dominicaanse Republiek - Ik moet eerlijk toegeven, IK HAAT KOU! Maar toch wil ik graag naar AlaskaLachebekje met lachende ogen De cruise is maar een weekje, en omdat op dit punt toch niks meer te gek is gaan we met zijn 3en naar de Dominicaanse republiek! Een tropisch paradijs, waar er nog even een weekje blijven voordat we weer terug naar NederlandMoe gezichtje

Dit is nu zo'n beetje mijn planningGrijnzend gezichtje met lachende ogen nog 3 dagen en ik vertrek naar Zuid Korea! Ik ga weer proberen mijn blog bij te houdenLachebekje met aureool

Xoxo,

Denise

  • 28 April 2014 - 09:57

    Linda:

    misschien vreemd om te horen van iemand die je niet kent, maar mocht je de films van studio ghibli kennen en leuk vinden (spirited away, howls moving castle, ponyo, totoro en nog veel meer) moet je het museum van studio ghibli echt bezoeken... zit ook in Tokyo.

  • 29 April 2014 - 22:57

    Denise Eber:

    Bedankt voor de tip Linda! Lijkt me leuk :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Denise

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 21050

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 21 Maart 2016

Oahu, Hawaii

02 Maart 2015 - 02 April 2015

California Dreamin'

07 Juni 2014 - 05 Juli 2014

From LA to NY

31 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Auckland, Nieuw Zeeland

20 Mei 2014 - 31 Mei 2014

Sydney, Australie

12 Mei 2014 - 19 Mei 2014

Tokyo, Japan

01 Mei 2014 - 12 Mei 2014

Seoul, Zuid-Korea

30 Juli 2012 - 10 December 2012

Uitwisseling Brazilië

15 Mei 2012 - 20 Mei 2012

New York City

18 Juni 2011 - 27 Augustus 2011

Stage Le ChatO

16 Juni 2011 - 18 Juni 2011

B'day at Disneyland Paris

16 Mei 2011 - 31 Mei 2011

Orlando baby!

Landen bezocht: