Van het Disneyland kasteel naar Le Chato - Reisverslag uit Souvigny, Frankrijk van Denise Eber - WaarBenJij.nu Van het Disneyland kasteel naar Le Chato - Reisverslag uit Souvigny, Frankrijk van Denise Eber - WaarBenJij.nu

Van het Disneyland kasteel naar Le Chato

Door: denizzuhh

Blijf op de hoogte en volg Denise

19 Juni 2011 | Frankrijk, Souvigny

Lieve Lieffies!

De maand vakantie is als een speer voorbij gegaan!!


jullie vragen jullie natuurlijk af wat heeft ze nou allemaal gedaan in die ene maand, nou eerst was ik 2 weeken in Amerika (dat verhaal kan je terug lezen), shoppen, chillen, naar gala geweest en mijn verjaardag best vaak geviert:P met vrienden, familie en Disneyland Parijs!!! Dat was super vet! hahahha ik had een haarband met een taartje er op gekregen en daar moest ik de heledag mee lopen! iedereen vond hem geweldig, en mensen begonnen lik gezichten naar me te trekken maar het was heel erg grappig! Disneyland was voor de rest best rustig... we hebben alles kunnen doen in de 2 daagjes.

En nu zit ik hier dan in Le Chato, nu begint de realiteit na all the fun, maar ik heb er zin in! ook al begon vandaag mijn dag niet zo goed. ik werd wakker door wat gezoem... ik dacht het is een vlieg maar het bleek een wesp te zijn!! nou ik had hem dood geslagen en toen dacht ik ok ik ga maar eens douchen, die ik de deur dicht van de badkamer, heel moeilijk kreeg ik hem dicht en toen kreeg ik hem ni meer OPEN!!!!
Ik heb een half uur daar opgesloten gezeten, proberen die deur in te slaan, uit het raam kijken of ik iemand zag lopen. en toen eindelijk na een half uur zag iemand me!! en werd ik gered! nu neem ik toch voor de zekerheid altijd mijn mobiel mee naar de wc LOL. dat was ff schrikken, ik leek net een princess opgesloten in de kasteel toren:P whaahaahaaa


De mensen zijn hier heel aardig, ik hoef nog niks te doen, tot dat mijn ouders weg zijn, mijn ouders gaan zo weg en dan krijg ik een officiele rondleiding en morgen begint het zwaare werk! SCHOONMAKEN! naja ik vind het ni erg. voor de rest is het hier ook nog rustig, er zijn 2 luxe tenten verhuurd door Belgen en voor de rest nog niets, wat ik deze week moet doen is vooral schoonmaken en alles voorbereiden voor het hoogseizoen!

Mijn kamer hier is best groot! alleen er staat ni zo veel... een bed, nachtkastje, kast, en een soort make-up tafeltje. Ik ben blij dat ik wat posters heb meegenomen en kaarten en foto's anders was die wel heel kaal, maar het voelt nu wel echt als mijn kamertje:)

Le Chato is echt heel groot! je raakt zo iedereen kwijt! mooie plek om verstopetje te spelen:P maar om mijn stagebegeleiders te vinden is altijd wel een klus!

straks gaan mijn ouders weg en dan blijf ik toch een beetje lonley deze week denk ik...maar volgende week komt een ander meisje en ik hoop dat we het goed kunnen vinden:) komt vast wel goed! later komt er ook nog een stelletje een meisje van 18 en een jongen van 21. samen delen we de hele bovenste verdieping! en omdat ik er als eerste was mog ik als eerste een kamer uitkiezen en natuurlijk de mooiste:) hihi


nou dit was mijn eerste verhaaltje vanuit Le Chato! en er komen er natuurlijk veel meer, want ik zit hier namelijk nog 10 weeken!


Ik wil iedereen nog maals bedanken voor de lieve felicitaties, berichtjes en kaartjes!

Ik hou van jullie<3

With Love,
Denise

  • 20 Juni 2011 - 09:10

    Isis:

    Guapa
    Heel veel plezier nog!!
    Ik ben nu an het "werk" maar ik zit hier alleen dus kan wel even internetten, alles gaat hier lekker op zijn Spaans. Net vroeg ik bijvoorbeeld of ik met een vriendin kon gaan lunchen en ik mag gewoon gaan wanneer ik wil :)
    Alles draait hier om siesta en ze ontbijten twice. Gewoon tijdens het werk even naar een barretje om de hoek.
    Het toetsenbord in hier trouwens wel heel vervelend, heel anders dan in NL.
    Maar ik ga weer verder,
    besitos de Sevilla

  • 20 Juni 2011 - 17:51

    Denise Eber:

    Hahaha ja in Spanje is alles chill!!! het toetsenbord is idd heel vervelend ik kan nooit ''@'' vinden! dan moet ik altijd kopieren en plakken!

    Maar hier is het ook best chill vanochtend begon ik om half 10 tot half 5 en toen ff naar de Carrefour.

    maarja jammer dat het hier nog ni zo druk is want nu moeten we alleen maar voorbereiden, dus schoonmaken en alles klaarzetten voor het hoogseizoen.

    Fijn dat alles goed met jou gaat!

    Besitos desde Francia!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 21103

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 21 Maart 2016

Oahu, Hawaii

02 Maart 2015 - 02 April 2015

California Dreamin'

07 Juni 2014 - 05 Juli 2014

From LA to NY

31 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Auckland, Nieuw Zeeland

20 Mei 2014 - 31 Mei 2014

Sydney, Australie

12 Mei 2014 - 19 Mei 2014

Tokyo, Japan

01 Mei 2014 - 12 Mei 2014

Seoul, Zuid-Korea

30 Juli 2012 - 10 December 2012

Uitwisseling Brazilië

15 Mei 2012 - 20 Mei 2012

New York City

18 Juni 2011 - 27 Augustus 2011

Stage Le ChatO

16 Juni 2011 - 18 Juni 2011

B'day at Disneyland Paris

16 Mei 2011 - 31 Mei 2011

Orlando baby!

Landen bezocht: