Southern Sun: Part 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Denise Eber - WaarBenJij.nu Southern Sun: Part 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Denise Eber - WaarBenJij.nu

Southern Sun: Part 2

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

07 Juli 2014 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey hey!
Daar ben ik weer met de 2e helft van mijn Southern Sun adventure!

In Carlsbad, New Mexico bezochten we grotten met vleermuizen! Ook deden we een soort van speurtocht, zodat we onze Junior Ranger Batch konden behalen + certificaat. Was nog best lastig lol.

Vervolgens gingen we naar San Antonio Texas! Eindelijk weer een stad! San Antonio is een mooie stad, en ook al ben ik nog nooit in Mexico geweest, vond ik het Little Mexico! Allemaal Mexicaanse winkels en restaurants. We hadden daar een vrije dag en hebben de hele dag rond gelopen en van de stad genoten. Ook hebben we een cruise genomen langs de bekende River Walk en Tex/Mex gegeten.

Vanaf Texas gingen we door naar Louisiana. We hebben veel uren in de auto gezeten, maar we kwamen aan in New Orleans. Misschien wel de stop waar ik het meest naar uitkeek. We gingen eerst met ze alle een swamp tour doen (Krokodillen tour). De krokodillen kwamen echt super dichtbij!! En weer wat geleerd, krokodillen houden van Marshmallows!

Eindelijk kwanen we aan in ons hotel in New Orleans! Ik had mijn eige kamer en het was geweldig! Heerlijk om mijn eige badkamer en bed te hebben, na dagen in een tent geslapen te hebben. Eind van de middag kregen we een kortje tour van onzs tourleader door de French Quater en gingen toen uiteten. Ik bestelde Tastes of New Orleans met Gumbo, Jimbalaya en rijst met bonen. Het was veel lekkerder dan ik had verwacht. 'S avonds gingen we uit en het was super gezellig!!

De volgende ochtend had ik al vroeg mijn wekker gezet, om de wedstrijd van Nederland VS Mexico te zien. Ik ging naar de sportsbar, maar die lieten de wedstrijd zien zonder geluid en er was echt niemand die er interesse in had. Dat was echt super raar en de meeste bars waren nog gesloten zo vroeg. Ik keek de eerste helft ik de sportsbar en sprinte toen naar het hotel om de 2e helft te zien.

Na de zenuwslopende wedstrijd ging ik weer de French Quarter in en heb daar rond gelopen. 'S avonds gingen we met ze alle uiteten en ik had echt mega oesters!! Ik moest ze zelfs door midden snijden zo groot waren ze!

De volgende dag hadden we weer een lange dag in de auto. We gingen van Louisiana naar Alabama. In Alabama was het zo vochtig!! Niet normaal en het leek net of de insecten een feestje aan het geven waren, niet normaal wat een herrie die kunnen maken.

Normaal gesproken zouden we ergens in Tennessee gaan raften, maar er was helaas niet genoeg water... Ik stelde voor aan onze tour leader of het dan mogelijk was om naar Nashville te gaan. En ja we gingen naar Nashville MUSIC CITY! Ik vond het helemaal geweldig, ik ben naar The Country Music Hall of Fame Museum geweest en het was echt super gaaf! 'S avonds gingen we naar een country bar en het was echt super gezellig!

Voor 4th of July waren we in Washington DC, de hoofdstad van America en het was echt geweldig! Washington is super mooi en er is veel te zien. 'S ochtends keken we eerst naar de parade en gingen daarna langs het Witte Huis, Washington Monument, Capital Building en Lincoln Memorial, daar keken we 's avonds ook naar het vuurwerk! Het was echt super gaaf!

De volgende ochtend maakte we een snelle stop in Philadelphia, we hadden Philly Cheese Steak als lunch en gingen naar the Rocky steps. En toen was het al weer het einde van de tour! We werden afgezet bij ons hotel en het was tijd om afscheid te nemen. Super raar, je bent 3 weken lang 24/7 bij elkaar en dan gaat iedereen weer zijn eigen kant op.

Het was echt een super ervaring, en zou niet kunnen kiezen want nou het leukste was! Elke dag was weer een geweldige ervaring!

Bedankt voor het lezen!

Xxx

Denise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

From LA to NY

ROADTRIP!

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2014

Southern Sun: Part 2

24 Juni 2014

Southern Sun: part 1
Denise

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 21096

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 21 Maart 2016

Oahu, Hawaii

02 Maart 2015 - 02 April 2015

California Dreamin'

07 Juni 2014 - 05 Juli 2014

From LA to NY

31 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Auckland, Nieuw Zeeland

20 Mei 2014 - 31 Mei 2014

Sydney, Australie

12 Mei 2014 - 19 Mei 2014

Tokyo, Japan

01 Mei 2014 - 12 Mei 2014

Seoul, Zuid-Korea

30 Juli 2012 - 10 December 2012

Uitwisseling Brazilië

15 Mei 2012 - 20 Mei 2012

New York City

18 Juni 2011 - 27 Augustus 2011

Stage Le ChatO

16 Juni 2011 - 18 Juni 2011

B'day at Disneyland Paris

16 Mei 2011 - 31 Mei 2011

Orlando baby!

Landen bezocht: