Kill them with kindness - Reisverslag uit North Hollywood, Verenigde Staten van Denise Eber - WaarBenJij.nu Kill them with kindness - Reisverslag uit North Hollywood, Verenigde Staten van Denise Eber - WaarBenJij.nu

Kill them with kindness

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

29 Oktober 2015 | Verenigde Staten, North Hollywood

Hi people,

En daar ben ik weer, zoals gebruikelijk zit ik weer bij de wasserette. Het is eind oktober en het is hier nog steeds 30 graden.

Vorige keer sloot ik mijn blog af met dat ik naar Santa Barbara ging en dat lijkt nu alweer een eeuw geleden.

We hadden geluk met het verkeer en waren zo bij ons hotel, waar we onze spullen dumpten en door reden naar downtown Santa Barbara. Santa Barbara deed me erg veel aan Pirates of the Caribbean denken. De gebouwen zijn typisch van die tijd. In ons hotel had ik een folder meegenomen van een Urban Wine route. Ik had dat helemaal niet verwacht, er waren wel meer dan 20 wijnproeverijen in downtown Santa Barbara en je kon alles makkelijk lopen. Bij elke wijnproeverij hadden ze verschillende wine flights en dat was een leuke manier om van alles te proeven. Bij één had ik zelfs bijpassende popcorn bij de wijn en bij een ander bombons. Het was super leuk en terwijl we naar de volgende wijnproeverij liepen zagen we ook gelijk wat van de stad.
Die dag hebben aardig wat kilometers gelopen en hebben lekker gegeten bij The Black Sheep, die ons aanbevolen werd door een jongen die bij de eerste wijnproeverij werkte. En het was zeker een goed restaurant, omdat we zeiden dat die wijnproeverij ons dit restaurant had aanbevolen kregen we een gratis tussengerecht en toetje!

De volgende dag werd ik heerlijk wakker in een groot king bed helemaal voor me eentje! In mijn apartementje heb ik gewoon een éen-persoonsbed dus ik genoot van het king bed in een zeester positie. Na een lekker ontbijtje gingen we er weer op uit en dit keer in Oxnard. We gingen naar een bekende Wine Cellar, daar had he een zelftoer en kon je zien hoe ze de wijn fermenteren, verpakken en natuurlijk ook proeven.

Ik had tegen mezelf gezegd dat ik niks zou kopen, maar uiteindelijk waren we bij de outlets beland en opeens had ik weer een gat in me hand. Maar uiteindelijk had ik geen spijt, ik heb sinds mijn verjaardag (in juni, voor de mensen die het zijn vergeten of vreemden die mijn blog lezen en het heel normaal is dat zij het niet weten) niks echt voor mezelf gekocht. Dus uiteindelijk heb ik 2 jurkjes, een iPhone case en make up gekocht. Het was ook weer even lekker om er tussenuit te gaan, het voelde echt een beetje als vakantie, die ik echt nodig had.

Werk is nog steeds leuk, nog steeds druk. We hebben de laatste tijd veel grote groepen en elk weekend zijn we zeker volgeboekt omdat er in Universal Studios de Horror Nights zijn voor Halloween. En de laatste tijd heb ik ook een aantal dingen van gasten gekregen. Ik checkte een meneer in en aan het einde gaf hij mij een sleutelhanger met een mooie lichtroze steen, die zelfde week kreeg ik van een Hawaiiaanse gast een doos chocolade. En van de week kwam een meneer het hotel binnenlopen zonder reservering. Hij moest 2 kamer en hij had geluk want we waren bijna volgeboekt en ik had ook geregeld dat beide kamers op de zelfde verdieping waren. Alles ging goed tot dat ik zijn credit card kreeg, en daar stond 1. zijn naam niet op en 2. ook geen handtekening. Die meneer zei dat hij dezelfde kaart ook laatst bij Hilton San Diego had gebruikt, dus ik ging naar de back office en vroeg mijn supervisor of we dit konden accepteren, maar mijn supervisor zei precies hetzelfde wat ik al tegen de gast had gezegd. Dus ik liep weer terug naar de gast en vertelde hem opnieuw dat ik helaas zijn credit card niet kon accepteren. De man veranderde totaal en riep: "Get your Supervisor's ass out here!". Toen heeft mijn supervisor met hem gesproken en toch de credit card geaccepteerd. Als het fraude is heb ik er in ieder geval niks mee te maken lol. Daarna zei de gast tegen me: "Denise, je bent toch niet boos op me?". Ik: "nee hoor". Ik heb ergere gasten mee gemaakt en deze man leek helemaal geen slechte man, maar ik wou zelf gewoon niet in problemen komen om die credit card te accepteren. Een uur later gooit dezelfde gast een oranje envelop voor me neer terwijl ik een andere gast zat in te checken. In mijn pauze maakte ik de envelop open en er zat een kaart in met een hond op de voorkant en een starbucks cadeaubon. Hij boodt zijn excuses aan en dat de hond in hem er uit kwam en dat dat niet zijn bedoeling was. Ik stond versteld en vond het wel erg netjes, terwijl ik echt ergere dingen heb meegemaakt lol. Gisteren ging ik naar de starbucks en toen werd ik weer verrast want er stond $25,- op de cadeaubon! Geen slechte fooi lol!

Ook ben ik weereens bij mijn tante in San Dimas op bezoek gegaan. Het heeft me 3 uur gekost om er te komen in plaats van 35 minuten (zonder verkeer). Dat was ook weer een tijdje geleden dat ik mijn familie heb gezien. Mijn familie heeft een soort van tunnel gemaakt voor hun ingang, vol met enge monsters, zombies, clowns, spinnen en andere enge dingen die met Halloween te maken hebben. Wel echt super gaaf, maar echt elke persoon moet er door, als ze bij de voordeur willen komen lol.

Ik bleef die avond slapen in San Dimas en de volgende ochtend ging ik vroeg samen met mijn tante richting de rijschool, want ik had mijn afrij examen verplaatst omdat ik toen in Nederland was en mijn tante leende mij haar auto. En weer sloeg ongeluk toe. Toen de rij instucteur de lampen van de auto teste bleek de remlamp het niet te doen als de lampen uitstonden.... en ik mog niet afrijden.... En of ik niet genoeg pech had met auto's had ik dezelfde dag af gesproken om mijn auto te verkopen. De man die mijn auto zou kopen, nam niet op en reageerde ook niet op mijn berichten en is niet op komen dagen.....

Na een depri ochtend vol auto pech besloot ik toch wat van mijn vrije dag te maken en schreef ik me in voor de Diversity Visa Lottery. Als ik gekozen word, kan ik voor altijd in Amerika blijven! 5 mei word de uitslag bekent gemaakt, dus fingers crossed!

Ook ben ik met een vriend weer een dagje naar Universal Studios geweest, ik heb drie jaar abbonnementen en nu dat ik geen auto heb is Universal het makkelijkst te bereiken. Ik mis Disney echt verschrikkelijk, maar met het openbaar vervoer duurt het gewoon 4 uur om er te komen!

Vorige vrijdag was het dan eindelijk zo ver het concert van Nick Jonas!! En hij was weer geweldig zoals altijd. Ik stond best dichtbij en heb echt mega genoten, hij blijft gewoon goed en de volgende dag zat ik nog steeds een beetje dromerige op het werk.

Ook kreeg ik vorige week een email van iHeartRadio, ik had tickets gewonnen voor een exclusief concert van Hunter Hayes (die ik in juni ook heb gezien met Lady Antebellum en Sam Hunt). En dit was gisteren en het was echt geweldig! Het werd live gefilmd en het was echt heel vet! Ik stond 3e rij en het was echt een full concert, ik dacht hij doet alleen een paar nummers, maar hij heeft er 18 gedaan. En nu zit ik nog steeds een beetje dromerig bij de wasserrette.

Volgende week komt een van mijn beste vriendinnetje bij me op bezoek en ik kan echt niet wachten!! Ze blijft maar 5 dagen, maar ik weet zeker dat het 5 onvergetelijke dagen worden! We gaan ook een nachtje naar Las Vegas en een vriend van me werkt voor the MGM Grand en kan ons gratis in de club Hakkasan krijgen (een van de beste clubs van de wereld). Ook hebben we besloten om lekker uit eten te gaan, maar het is moeilijk een keuze te maken, bijna elke Master Chef heeft wel een restaurant in Las Vegas! Maar ik weet wel zeker dat we het geweldig gaan hebben! Ik kan in ieder geval niet wachten!

Tot de volgende wasbeurd!

Xoxo,

La Denise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, North Hollywood

Denise

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 21067

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 21 Maart 2016

Oahu, Hawaii

02 Maart 2015 - 02 April 2015

California Dreamin'

07 Juni 2014 - 05 Juli 2014

From LA to NY

31 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Auckland, Nieuw Zeeland

20 Mei 2014 - 31 Mei 2014

Sydney, Australie

12 Mei 2014 - 19 Mei 2014

Tokyo, Japan

01 Mei 2014 - 12 Mei 2014

Seoul, Zuid-Korea

30 Juli 2012 - 10 December 2012

Uitwisseling Brazilië

15 Mei 2012 - 20 Mei 2012

New York City

18 Juni 2011 - 27 Augustus 2011

Stage Le ChatO

16 Juni 2011 - 18 Juni 2011

B'day at Disneyland Paris

16 Mei 2011 - 31 Mei 2011

Orlando baby!

Landen bezocht: