Nog 2 nachtjes! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Denise Eber - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Denise Eber - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes!

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

28 Februari 2015 | Nederland, Hilversum

Lieve mensen,

Maandag is het eindelijk zo ver! Mijn droom die ik al jaren roep wordt werkelijkheid. Ik weet niet meer hoe jong ik was toen ik voor het eerst zei dat ik naar Amerika zou gaan, daar wonen en werken, maar ik weet wel zeker dat dat meer dan 10 jaar geleden is.

Tot nu toe realiseer ik nog steeds niet dat ik echt een jaar in Amerika ga wonen en werken. Na zo veel jaren roepen, is de tijd eindelijk aangebroken. Ik geloof dat alles gebeurt om een reden en dat dromen echt uitkomen! Misschien morgen, misschien over een week of over 10 jaar... alles is mogelijk als je er maar in geloofd!

Januari en februari waren voor mij 2 maanden vol onzekerheden. Toen ik was aangenomen begon pas de echte stress. Een Amerikaans visum regelen is een klus! En maar niet weten wanneer je exact moet beginnen of welke dag je vliegt is echt killing. Vrienden en familie die steeds vragen wanneer ga je nou? En steeds hetzelfde antwoord: geen idee!

Maar nu weet ik alles met zekerheid en dat is zo'n fijn gevoel!
Ik vlieg maandag 2 maart direct van Amsterdam naar Los Angeles! 3 maart ga ik voor het eerst me huisje bekijken! En 9 maart begin ik mijn Management Traineeship bij Hilton Los Angeles/Universal City!!! Ik ga 12 maanden lang lekker werken in alle hoeken en gaten van het hotel. Ik word eerst getraind en daarna word ik uiteindelijk supervisor, bij elke afdeling.

Volgens mijn trainings plan ga ik in de volgende afdelingen/functies werken:
- Housekeeping coordinator: maart t/m juni
- Front Desk, Communications, Reservations: juni t/m november
- F&B: november t/m december
- Catering/Conference Service: december t/m maart

Hilton Los Angeles/Universal City ligt echt letterlijk naast het pretpark van Universal Studios! Ook is het super dichtbij Hollywood! Echt een top locatie! Ik weet zeker dat ik echt mega veel ga leren, maar moet wel eerlijk toegeven dat ik het super spannend vind want ik heb nog nooit voor zo'n groot keten gewerkt! Ik ben er zin en ga echt alles geven!

Zelf ga ik in Burbank wonen, een veilige buurt in het noorden van LA en maar een kwartiertje rijden naar me werk. Burbank staat bekent om de studio’s van Walt Disney & Warner Brothers. Ik heb mijn eigen appartementje, met woonkamer/keuken, slaapkamer, badkamer en een balkon. Ik kan niet wachten om het helemaal in te richten met alle lieve cadeautjes die ik heb gekregen! Echt allemaal nogmaals super bedankt voor de lieve berichtjes en aandenken! Mijn halve koffer zit al vol met al jullie liefde!

Dit is dan mijn laatste weekend in Nederland en ik kan het nog steeds niet geloven!!!

Mijn eerste week in LA word vooral heel veel regelen! Ik moet een social security nummer, een Americaans telefoonnummer, spullen voor me huisje, een creditcard en het meest belangrijke een auto! Want anders kom je nergens! Gelukkig heb ik mijn lieve tante Carmen in Amerika die me overal mee gaat helpen! Altijd fijn om familie in de buurt te hebben!

Ik heb mensen beloofd dat ik mijn blog weer ga bijhouden! Ik hou jullie op de hoogte! Je kunt je aanmelden en dan ontvang je mijn blog in de mail of je ziet het langskomen op facebook!

Iedereen nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes, geschenken, speeches en geluk/succes wensen! Ik voel me heel erg geliefd! Natuurlijk wens ik jullie ook heel veel geluk, succes, liefde en gezondheid in Nederland! Ik ga jullie missen!

Veel liefs,

La Denise


  • 28 Februari 2015 - 11:56

    Catrien:

    Wij wensen je heel veel succes (dat je droom nu eindelijk uitkomt).Groetjes Maarten en Catrien.

  • 28 Februari 2015 - 11:57

    Denise Eber:

    Heel erg bedankt Maarten en Catrien! Groetjes :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 21191

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 21 Maart 2016

Oahu, Hawaii

02 Maart 2015 - 02 April 2015

California Dreamin'

07 Juni 2014 - 05 Juli 2014

From LA to NY

31 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Auckland, Nieuw Zeeland

20 Mei 2014 - 31 Mei 2014

Sydney, Australie

12 Mei 2014 - 19 Mei 2014

Tokyo, Japan

01 Mei 2014 - 12 Mei 2014

Seoul, Zuid-Korea

30 Juli 2012 - 10 December 2012

Uitwisseling Brazilië

15 Mei 2012 - 20 Mei 2012

New York City

18 Juni 2011 - 27 Augustus 2011

Stage Le ChatO

16 Juni 2011 - 18 Juni 2011

B'day at Disneyland Paris

16 Mei 2011 - 31 Mei 2011

Orlando baby!

Landen bezocht: