Enjoying every second! - Reisverslag uit Burbank Junction, Verenigde Staten van Denise Eber - WaarBenJij.nu Enjoying every second! - Reisverslag uit Burbank Junction, Verenigde Staten van Denise Eber - WaarBenJij.nu

Enjoying every second!

Blijf op de hoogte en volg Denise

23 April 2015 | Verenigde Staten, Burbank Junction

Greetings from sunny California!

Het is alweer 2 weken geleden dat ik mijn laatste blog heb geschreven. En ik heb weer niet stil gezeten.

Elke dag om 4 uur opstaan vond ik eigenlijk geen probleem. Ok.. ik slaap maar heel kort, maar ik heb daarna zowat nog de hele dag om leuke dingen te doen!

Vrijdag ging ik daarom ook na me werk naar Hollywood met een paar vriendinnen, een beetje geshopt en aan de cocktails gezeten. Heerlijk om zo het weekend te beginnen, ook al heb ik geen weekend lol!

De volgende dag moest ik gewoon weer vroeg werken en weer ging ik vanuit werk door naar little Tokyo. En ja ik kan zeggen dat het op Tokyo lijkt, het is echt little Tokyo. Natuurlijk moesten we daar aan de sushi en het was heerlijk!

Ik probeer mijn familie in San Dimas minstens 1 keer in de week te bezoeken, en zondag ging ik weer gelijk vanuit werk door naar San Dimas. Ik had mijn eerste volle week bij de Housekeeping overleefd en dat moest natuurlijk weer gevierd worden! Dus we gingen gezellig uiteten bij de Peruaan.

Na 6 dagen achterelkaar werken en super weinig slapen was ik eindelijk 2 daagjes vrij en wat had ik die nodig! Mijn batterij was nu wel echt leeg, ook al ging ik altijd vrolijk veder. Ik ging in me bed liggen en die voelde zo goed!

De volgende dag ging ik samen met mijn Nederlandse vriendinnetje naar Griffith Park Observatory! Wat een geweldig uitzicht! Van the valley, van de stad en de Hollywood sign! Alles in 1! Mijn plan was om naar het park te gaan en daar mijn auto theorie te gaan leren, maar daar kwam maar weinig van… Ik moet nog steeds mijn Amerikaanse rijbewijs halen. Vanaf deze week werk ik van ’s middags tot middernacht dus kan ik voor me werk leren, ik moet er echt gas opzetten, want ik mag maar 3 maanden rijden met mijn Nederlandse rijbewijs.

Ik voel me erg op me gemak als coördinator bij de Housekeeping. Ik heb nu echt het gevoel dat ik gewoon een baan heb. Mijn trainster is super cool, kan echt met haar lachen en ze laat me ook alles doen en zo leer je het snelst.

Donderdag ging ik na me werk gelijk door naar Disneyland, vrienden van mij waren allemaal vrij en gingen al ’s ochtends naar het park. En omdat ik om half drie klaar was met werken vond ik het nog wel de moeite waard om te gaan. We hadden gereserveerd bij het restaurant van de kleine zeemeermin en kregen daarbij speciale fastpasses om de avond show ‘’World Of Color’’. Voor het eerst heb ik deze show goed kunnen zien! Het was weer een gezellige dag in Disney!

Vrijdag de 17e was een speciale dag, ik ben precies een jaar geleden afgestuurd, ik ben nog maar 2 maanden 21 en ik besloot eindelijk mijn Housewarming te geven! En wat was het een gezellige housewarming! Ik heb allemaal cadeautjes gekregen en we hebben vooral veel gelachen. Ook al is mijn huisje maar klein, we hebben een hele gezellige avond gehad.

Na weer een kort nachtje slapen was het de dag dat ik alles zelf moest doen als coördinator. En ik dacht dat ik echt kapot zou zijn, maar ik stond echt op turbo stand! Ik kreeg zelfs complimenten! Maar die avond ging ik vroeg in me bed liggen en me bedje had nog nooit zo lekker gevoeld, ik was zo weg!

Gisteren was voor mij een hele speciale dag, ik ging in me eentje naar San Diego, 2 uur rijden vanaf LA. Ik parkeerde mijn auto in Balboa Park en ging vanaf daar heel San Diego toeren. En wat is dat een mooie stad! Het park is al ongelofelijk mooi! Toen ik alleen liep door de stad voelde het net weer of ik alleen op wereld reis was, helemaal alleen in een nieuwe stad en heel veel foto’s maken. Maar ik kwam naar San Diego om een reden en dat was om een hele lieve vriend te bezoeken die ik in Brazilië heb leren kennen. Na zijn werk kwam die gelijk naar me toe en natuurlijk moesten we Braziliaans gaan eten. Ik kon het niet geloven toen hij opeens voor me stond! 2,5 jaar later, maar het voelde net of we gisteren nog samen in Brazilië zaten. Het was zo leuk om hem te zien en het was weer ouderwets gezellig! Ik ben echt super blij dat ik zo’n vriend weer dichtbij heb!

Deze week ga ik wat rustiger aan doen, eigenlijk omdat ik niet veel kan doen. Ik moet elke dag om half 4 ’s middags beginnen en als ik ’s ochtends ergens naar toe wil, sta ik gegarandeerd in de file. Aan de ene kant is het beter voor mijn portemonnee en kan ik me beter voorbereiden op de komst van mijn familie uit Nederland!!!

Heel veel liefs,
La Denise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Burbank Junction

Denise

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 21094

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 21 Maart 2016

Oahu, Hawaii

02 Maart 2015 - 02 April 2015

California Dreamin'

07 Juni 2014 - 05 Juli 2014

From LA to NY

31 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Auckland, Nieuw Zeeland

20 Mei 2014 - 31 Mei 2014

Sydney, Australie

12 Mei 2014 - 19 Mei 2014

Tokyo, Japan

01 Mei 2014 - 12 Mei 2014

Seoul, Zuid-Korea

30 Juli 2012 - 10 December 2012

Uitwisseling Brazilië

15 Mei 2012 - 20 Mei 2012

New York City

18 Juni 2011 - 27 Augustus 2011

Stage Le ChatO

16 Juni 2011 - 18 Juni 2011

B'day at Disneyland Paris

16 Mei 2011 - 31 Mei 2011

Orlando baby!

Landen bezocht: