Triple road trip! - Reisverslag uit North Hollywood, Verenigde Staten van Denise Eber - WaarBenJij.nu Triple road trip! - Reisverslag uit North Hollywood, Verenigde Staten van Denise Eber - WaarBenJij.nu

Triple road trip!

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

19 Juli 2015 | Verenigde Staten, North Hollywood

Hallo allemaal,

Juni is voorbij gegaan net of het niks was... En we zijn al over de helft van juli?? Ligt het aan mij of gaan de dagen echt zo snel?

Op 27 juni ging ik naar mijn eerste concert van dit jaar! Ik wil naar zo veel mogelijk concerten! Dat staat op mijn bucketlist! Want echt geen enkele artiest slaat LA over! Daar ging ik dan in me uppie naar Lady Antebellum, Hunter Hayes & Sam Hunt! 3 geweldige country artiesten. Er waren heel veel mooie momenten! Eerst heb ik Sam Hunt aangeraakt toen die langs me liep terwijl die mijn favo nummer van hem zong "Take Your Time", Hunter Hayes gaf inspireerende speeches en tijdens zijn nummer "Wanted" kreeg ik echt kippenvel! Zo mooi! En "Need You Now" blijft voor altijd een prachtig nummer van Lady Antebellum. Het was een hele ervaring, ik voelde me erg underdressed want ik was een van de weinigen die geen cowboy hoed of laarzen aan had... En heel veel mensen waren dronken!! Dat was wel grappig lol.

Op 4th of July moest ik helaas werken tot half 12, dus ik kon helaas niet genieten van het vuurwerk. Wel ging ik de dag er voor gezellig met mijn familie naar een Asian Food Festival, en ik als een Foodie vond dat natuurlijk helemaal geweldig! Heel veel lekkere dingen daar.

Die week er op ging ik samen met een vriendinnetje naar Temecula Wine Country, 1,5 uur van LA. En het was super gezellig. Omdat ik bij Hilton werk kan ik voor een Employee rate kamers boeken bij Hilton of een van de zuster ketens. Ik boekte een kamer bij The Embassy Suites Temecula. De kamers zijn daar allemaal suites, lekker ruim en de locatie was perfect! We gingen naar een wijngaard en hebben daar een proeverij gedaan. De wijntjes waren heerlijk! 'S avonds gingen we naar een casino, en helaas heb ik weer alleen maar geld verloren.... Na het casino gingen we naar de enigste club in Temecula die open was op een donderdag, het was een geslaagd tripje!

Elke vrijdag krijg ik mijn rooster en zag dat ik en Sanne (mijn Nederlandse vriendinnetje) samen op zondag vrij waren. Zij wou nog heel graag naar San Diego, dus ik appte haar spontaan op vrijdag avond: "Hey zullen we morgen avond naar San Diego gaan, zodat we zondag de hele dag hebben?". Ze reageerde enthousiast en boekte gelijk een kamer bij Hilton San Diego, voor een vrienden prijsje. Heel toevallig was onze Nederlandse vriend Maurits ook vrij op zondag en die joinde ons.

Zaterdagavond gingen we richting ons hotel in San Diego en maakte er een gezellige avond van op het terras van Hilton en speelde daarna Uno in onze kamer. Zondag gingen we eerst naar Balboa Park, dat prachtig blijft en liepen van daar naar Downtown San Diego. Het was heel druk in downtown om the ComicCon. Allemaal mensen verkleed en dat was wel grappig om te zien. De ComicCon staat ook nog op me lijstje, vooral om mijn favo acteurs te meeten van tv-series.

'S avonds gingen we naar La Jolla, een strand iets noordelijker van San Diego. Daar gingen we lekker uiteten en genoten tegelijk van de zonsondergang.

Woensdagavond ging ik met een paar vrienden uiteten in Downtown LA. Er zijn nu een soort van restaurantweken hier, dus we gingen naar een lekker restaurant en daarna gingen we naar een Rooftop bar!! De rooftop bar was echt geweldig! Wat een prachtig uitzicht! Midden in de stad tussen alle wolkenkrabbers! Dat gaf me echt het LA gevoel! Echt super gaaf!

Donderdag was mijn tante jarig en als cadeautje boekte ik een suite bij The Embassy Suites Mandalay Bay, een prachtig resort aan het strand een uurtje van mijn huis. We hebben super genoten! Het weer was top en hebben 's avonds lekker Braziliaans gegeten. Mijn tante was ook heel blij :)

Het is super druk bij Hilton, we zijn nu bijna elke dag fully booked! Ook heeft een gast een postieve recensie op TripAdvisor over mij geschreven, dat is natuurlijk heel leuk om te lezen en dat ik me werk in iedergeval goed doe! Ook heeft een gast een positief bericht over mij aan de General Manager gegeven! Geeft een super gevoel! Mijn werk is zeker niet makkelijk, iedereen stapt op je af en er is al een gast geweest die tegen me begon te schreeuwen omdat tie volgens hem half uur stond te wachten op de lift. Hij schreefde zo hard dat een collega van mij security belde. Dat was wel een mooie scene, ik bleef heel serieus, maar van binnen moest ik lachen omdat die man echt belachelijk was. Sommige mensen denken echt dat ze de koning of koningin zijn, en die mensen moet je juist niet over je heen laten lopen.

Het begon vandaag echt tropisch te regenen! Terwijl het gisteren nog super mooi weer was! Geen wolkje in de lucht! Maar voor mij een perfecte dag om mijn was te doen en in de tussentijd mijn blog te schrijven!

Ik zie iedereen genieten van de zomer in Nederland! Mooi!

Mijn zusje Samantha komt me bezoeken over 2 weken! Dus nu tijd om te plannen wat ik allemaal met haar ga doen! Te veel te doen hier! Maar heb er zin in!

With Love,
La Denise