Let's blame it on September - Reisverslag uit North Hollywood, Verenigde Staten van Denise Eber - WaarBenJij.nu Let's blame it on September - Reisverslag uit North Hollywood, Verenigde Staten van Denise Eber - WaarBenJij.nu

Let's blame it on September

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

06 September 2015 | Verenigde Staten, North Hollywood

Hi allemaal,

Nu zit ik weer bij de Laundry coin service in North Hollywood, een perfecte plek om mijn blog te schrijven, terwijl ik wacht tot dat mijn was klaar is.

De laatste keer dat ik mijn blog had geschreven was alweer in juli en het is nu alweer september!! En er is de afgelopen tijd weer veel gebeurd in mijn leven.

Augustus begon goed met de komst van mijn zusje Samantha. Op 5 augustus haalde ik haar op van LAX en veraste haar met een overnachting bij DoubleTree vlakbij de Orange County Fair & Disneyland. Die zelfde avond gingen we naar OC Fair, een hele grote kermis waar ze van alles gefrituurd hebben en alleen maar drankjes hebben zo groot als mijn hoofd. De gekste dingen kon je kopen die gefrituurd zijn zoals oreo's, pizza, hamburgers noem maar op echt van alles! Ik hou helemaal niet van gefrituurde dingen die ik ging voor een verse ananas gevuld met garnalen. Later die avond gingen we naar het concert van Juanes en dat was echt super leuk!!

De volgende dag ging ik met Sam naar Disney's California Adventure (2e Disney park in California). Voor Sam was het alweer een tijdje geleden dat ze daar was geweest. Dit was ook de dag dat we er achterkwamen dat een corndog eigenlijk best lekker is. Zoals ik al eerder zei ik hou helemaal niet van gefrituurde dingen, maar een corndog is best lekker en dat had ik helemaal niet verwacht. Veel vrienden van mij hier zeiden echt dat ik het moest proeven en dat die in Disney helemaal goed zijn en ze hadden gelijk lol. Na de avondshow reden we naar mijn huisje en ik moest de volgende dag weer werken.

'S ochtends nam ik Sam mee naar me werk en introduceerde haar aan een paar collega's. Toen ik moest werken stuurde ik haar met Uber naar een mooie shopping mall in Glendale. Toen ik klaar was met werken reedt ik naar haar toe en hebben we daar lekker samen Japans gegeten en toen heb ik haar naar mijn tante in San Dimas gebracht.

Ik moest namelijk de volgende dag ook weer werken en had 's avonds het afscheidsfeestje van mijn Nederlandse vriendinnetje, die ons 10 augustus heeft verlaten. Het thema van het feestje was wit en het was op het dak van een hotel in Hollywood. Het was zeker een geslaagd feestje :)

De volgende ochtend haalde ik Sam op en gingen we samen naar Universal Studios. Ook al werk ik er naast en is het maar 5 minuten lopen, was ik nog niet geweest en de laatste keer dat ik er was, was toen mijn opa hier voor het eerst op bezoek was... 2008 ofzo... Dus voor mij was het ook allemaal nieuw en leuk! Het is erg veranderd en het word steeds leuker, volgend jaar gaat namelijk het Harry Potter gedeelte open.

Het was alweer maandag en ik moest om 5:45 werken. Lekker vroeg me bed uit en gelijk naar me werk Sam opgepikt en zijn we naar de outlets geweest. Sam heeft lekker kunnen shoppen, maar ik moest me inhouden. 'S avonds hebben we lekker Peruaans gegeten in Hollywood en hebben we door Hollywood en Beverly Hills gereden.

Dinsdag had ik weer een vroege dienst en weer gelijk Sam opgepikt en toen gingen we met 2 goede vrienden van mij naar the Griffith Observatory, waar je een top uitzicht hebt van the Hollywood Sign, the Valley & Downtown LA. Daarna gingen we naar een baseball game van the Dodgers! Het was weer een gezellige dag :)

Woensdag gingen we naar LA Live. Een gezellige beurd in downtown vol restaurants en er was een markt. Daar hebben we een kaars gekocht die je kunt gebruiken als perfume, body lotion of gewoon als kaars.

De volgende dag gingen we naar Six Flags Magic Mountain en dat was voor ons beide de eerste keer. Het was wel mega warm boven de 40 graden en ik was bijna flauw gevallen, maar na een sport drankje en wat eten voelde ik me gelijk weer een stuk beter en hebben echt mega veel van de dag genoten. Het is echt een super leuk park vooral voor achtbaanliefhebbers als wij, dus ik besloot om ook maar een jaar abonnement te kopen, ik woon er toch maar 25 minuten vandaan:p 'S avonds had Sam zin in een hamburger en als je in California bent moet je wel een In N Out Burger eten. Na het eten dropte ik Sam weer bij me tante want hun gingen samen naar Disneyland de volgende dag.

En toen was het zaterdag de dag dat alles op zijn kop ging. Ik zat in de kantine me pauze te houden en zag dat ik een gemiste oproep had van mijn vader. Ik kan niet internationaal bellen met mijn plan hier dus ik stuurde mijn vader een appje en vertelde hem dat ik aan het werk was. Even later belde hij weer en ik nam op. Mijn vader vertelde me zelf dat hij in het ziekenhuis lag en voor de rest heb ik niet meer echt een normaal gesprek kunnen houden. Samen met Samantha vloog ik terug naar Nederland om bij mijn vader te zijn. Na 2,5 week in het ziekenhuis te hebben gelegen gaat het nu gelukkig veel beter met mijn vader en ben ik blij dat ik besloten had om naar Nederland te komen, ik ben blij en dankbaar dat ik hem de afgelopen 3 weken beter heb zien worden. Iedereen nogmaals bedankt voor de steun❤️

2 dagen geleden vloog ik weer terug naar LA en een goede vriendin van me heeft me van het vliegveld opgepikt. Mijn thuiskomst was echt geweldig!! Mijn apartementje was versierd met slingers door een mijn hele goede Nederlands vriend Maurits! Echt super lief <3

De volgende ochtend had ik samen met Maurits en onze nieuwe Nederlandse collega afgesproken om te gaan brunchen. Het was leuk om Maurits weer te zien en Kas te leren kennen. Na de brunch besloten Kas en ik spontaan om naar Santa Monica te gaan. Het weer was echt super en hebben lekker langs het strand gelopen en heb Kas geholpen met een Amerikaans mobieltje. 'S avonds gingen we Venice en hebben we daar Italiaans gegeten. Het was een geslaagd dagje en het was leuk om Kas wat beter te leren kennen.

Vandaag was ik al om 5 uur wakker en besloot mijn huis schoon te maken, boodschappen te doen en natuurlijk mijn was! Morgen begin ik weer met werken om 5;45 en dat vind ik helemaal niet erg! Ook ga ik zo nog even Nederlandse appeltaart maken om morgen mee te nemen voor mijn collega's :)

Ik heb er weer zin in! En ik kan niet geloven dat ik nog maar een half jaar te gaan heb!

Bedankt voor het lezen!

With love,

La Denise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, North Hollywood

Denise

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 21092

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 21 Maart 2016

Oahu, Hawaii

02 Maart 2015 - 02 April 2015

California Dreamin'

07 Juni 2014 - 05 Juli 2014

From LA to NY

31 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Auckland, Nieuw Zeeland

20 Mei 2014 - 31 Mei 2014

Sydney, Australie

12 Mei 2014 - 19 Mei 2014

Tokyo, Japan

01 Mei 2014 - 12 Mei 2014

Seoul, Zuid-Korea

30 Juli 2012 - 10 December 2012

Uitwisseling Brazilië

15 Mei 2012 - 20 Mei 2012

New York City

18 Juni 2011 - 27 Augustus 2011

Stage Le ChatO

16 Juni 2011 - 18 Juni 2011

B'day at Disneyland Paris

16 Mei 2011 - 31 Mei 2011

Orlando baby!

Landen bezocht: