Keep Calm and Enjoy Brasil! - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Denise Eber - WaarBenJij.nu Keep Calm and Enjoy Brasil! - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Denise Eber - WaarBenJij.nu

Keep Calm and Enjoy Brasil!

Blijf op de hoogte en volg Denise

06 September 2012 | Brazilië, Florianópolis

Lieve mensen,

Hier weer een berichtje vanuit PARADIJS!

Het gaat super goed met mij! Ik genoet van elk moment dat ik heb hier in Brasil! Nu moet ik wel eerlijk toegegeven dat het een beetje vakantie is. Ik ga wel elke dag naar school en heb huiswerk, maar het is echt niks vergeleken met mijn huiswerk in Nederland.

Vorige week was ik precies 1 maand in Brasil en ik vond dat we dat moesten vieren. Dus ik had allemaal mensen uitgenodigd om naar Guacamole te gaan, een Mexicaans restaurant. Uiteindelijk waren we met 20 man en ik heb een geweldige tijd gehad. Het eten was heerlijk en de sfeer was fantastisch! Er waren ook Mariachis die alle tafels langs gingen. Toen ze bij ons kwamen vroegen ze of er iemand jarig was en iedereen wees naar MIJ! Ik kreeg een sombrero op mijn hoofd en ze begonnen voor me te zingen! Het was echt een super geslaagde avond!!


Vorige vrijdag ging ik een weekendje weg naar Curitiba met 6 andere meiden. Curitiba is een grote stad hier 4 uur vandaan. In Curitiba hebben we een tourbus genomen en we hebben de hele stad kunnen zien. Curitiba staat bekend om zijn parken en die hebben we ook kunnen zien, ook zijn we naar een Modern Art museum gegaan, naar de top van een telefoontoren gegaan waar we een uitzicht hadden van de hele stad! Ons hostel was ook super gezellig en heb veel mensen leren kennen en vooral mijn Portugees kunnen oefenen. We kregen gratis eten van het hostel en zijn daarna uitgegaan naar een super leuke Samba club!

De volgende dag hebben we nog even genoten van de stad en heb ik wat Aziatische producten kunnen kopen, want dat si bijna onmogelijk in Floripa, ik heb oestersaus, thaise curry, sweet chilli en noodlesoupjes kunnen kopen en daar ben ik super blij mee:D Meer variatie in mijn keuken:D Het weekend ging voorbij als een trein en om half 1 ´s nachts kwamen we weer aan in Floripa.... en om 8 uur begon de les weer....

De weken vliegen echt voorbij! En ik probeer alles uit mijn vrijetijd te halen. En daarom lijkt dit wel op vakantie, vorig weekend was ik Curitiba, dit weekend ga ik naar the Iguazu Falls en in oktober ga ik naar RIO!! Er zijn hier zoveel mooie dingen om te zien, en dat leer ik vooral bij mijn les Tourism waar ik alleen maar mooie bestemingen zie en zeg: ¨Oh daar wil ik heen!¨

Over een uurtje vetrek ik naar the Iguazu falls! Prachtige watervallen aan de grens van Brasil en Argentinie! Ik heb er super veel zin in! Het ziet er zo geweldig uit! In mijn volgende verslag kunnen jullie lezen hoe het daar gegaan is!

Nu neem ik weer afscheid, maar ik wil dat jullie weten dat alles goed met me gaat!

xxxxxx

Denise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 21198

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 21 Maart 2016

Oahu, Hawaii

02 Maart 2015 - 02 April 2015

California Dreamin'

07 Juni 2014 - 05 Juli 2014

From LA to NY

31 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Auckland, Nieuw Zeeland

20 Mei 2014 - 31 Mei 2014

Sydney, Australie

12 Mei 2014 - 19 Mei 2014

Tokyo, Japan

01 Mei 2014 - 12 Mei 2014

Seoul, Zuid-Korea

30 Juli 2012 - 10 December 2012

Uitwisseling Brazilië

15 Mei 2012 - 20 Mei 2012

New York City

18 Juni 2011 - 27 Augustus 2011

Stage Le ChatO

16 Juni 2011 - 18 Juni 2011

B'day at Disneyland Paris

16 Mei 2011 - 31 Mei 2011

Orlando baby!

Landen bezocht: