Igauzu Falls<3 - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van Denise Eber - WaarBenJij.nu Igauzu Falls<3 - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van Denise Eber - WaarBenJij.nu

Igauzu Falls<3

Blijf op de hoogte en volg Denise

12 September 2012 | Brazilië, Foz do Iguaçu

Lieve allemaal,

Hier mijn verslagje over mijn geweldige weekend in Foz do Iguacu.

Donderdagavond vertrokken we richting Foz do Iguaco, 16 uur in een bus gezeten en het viel me nog mee ook, ik heb vooral muziek geluisterd, geslapen en muziek geluisterd tijdens het slapen.

Met een vertraging van 2 uur zijn we eindelijk veilig aangekomen in Iguazu, gingen naar ons gezellige hostel en gingen gelijk op pad! Onze eerste activiteit was het vogelpark, dat leuk was, maar we kwamen voor de watervallen! Na het vogelpark gingen we naar de Braziliaase kant van de Watervallen! Als je ze ziet is het echt ongelooflijk! Ik heb geen woorden om het te omschrijven! Alleen fotos zijn het bewijs dat ik er echt ben geweest. Na een wonderbaarlijke dag gingen we 's avonds naar een Churasceria en daarna chillen bij de bar van het hostel waar ik mensen heb leren kennen, het was gezellig en ik was kapot en de volgende ochtend moesten wenweer vroeg op!

De volgende ochtend ging de wekker weer om 6 uur!te vroeg! Om half 9 gingen we naar Argentinië! Echt een droom! De Argentijnse kant is nog mooier!  We gingen met een boot over de rivier en de watervallen in! Ongeloofelijk leuk en prachtig! Helemaal nat geworden maar het was het zo waard! Aan het einde gingen we naar de keel van de duivel! Dat gewoon niet normaal is! Prachtig! Daarna gingen we nog naar het drie landen punt, van Argentinië, Brazilie en Paragua.  3 landen in 1 weekend GEWELDIG!

Terug in het hostel gingen we uiteten naar een onbeperkt pizza restaurant, waar ze ongelofelijk veel keus hadden + kip, frietjes, pasta, ijs en dessert pizza! en daarna gingen we uit! De club heet Woods en is een club met Sartanejo muziek en een live band. Sartanejo is de style net als Gustavo Lima en Michel telo. Het was heel gezellig was;)

Onze laaste dag was wat rustiger, en vooral minder lopen! Hahah we hebben erg veel gelopen de laaste twee dagen. Ook begonnen we pas om 1 uur.  We gingen naar een Dam in Paragua en Brazilie, dat 1 van de 7 moderne wereld wonderen is. Daarna gingen we naar een Buddistische tempel dat ook erg intressant was om te zien. En onze laaste activiteit was een moskee bezoeken, maar vrouwen niet in mochten, alleen als ze helemaal verkleed zijn naar de normen.

Terug in ht hostel hadden we een uurtje om nog naar de supermarkt te gaan en op te frissen. En toen was het alweer voorbij, terug in de bus en weer in Floripa!

Het weekend was het ongelofelijk geweldig! Ik ben zo blij dat ik er geweest ben! Ik weet niet hoe vaak ik wel wow, wauw of omg heb gezegd! Kom je ooit deze kant op? Sla de Iguazu falls niet over!

Floripa is echt een geweldig eiland, maar er zijn zoveel meer mooie dingen en plaatsen hier! Ik kan niet wachten tot mijn volgende reisje! In 3 weken ga ik naar RIO! Wow wow!

Xxx

Denise