Denise, In Training To Better Serve You - Reisverslag uit Universal City, Verenigde Staten van Denise Eber - WaarBenJij.nu Denise, In Training To Better Serve You - Reisverslag uit Universal City, Verenigde Staten van Denise Eber - WaarBenJij.nu

Denise, In Training To Better Serve You

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

16 Maart 2015 | Verenigde Staten, Universal City

Lieve mensen,

Wat is de week voorbij gevlogen! Mijn eerste week bij Hilton is voltooid!

Maandag 9 maart was de grote dag! Rond 9:20 liep ik met een big smile de personeels ingang in en ik voelde me helemaal niet zenuwachtig! Dat ik eigenlijk helemaal niet had verwacht lol. Om half 9 had ik afgesproken met mijn Nederlandse collega's om samen in de kantine te ontbijten. En om 9 uur moesten we ons melden bij HR (Human Resources). Als eerste moest ik nog heel veel papieren invullen tot dat de HR manager ons mee nam naar "The Stand Up". The Stand Up is de dagelijkse meeting met alle afdelings managers en de General Manager. We werden gelijk aan de belangrijkste personen voorgesteld en het was echt een eer dat we daar bij mochten staan. Van alles werd er gemeld, het was echt super interessant. Aan het einde van de meeting las de General Manager een inspirerende spreuk/verhaaltje en daarna ging iedereen weer terug naar zijn afdeling.

We kregen weer een tour door het pand. Het is echt groot en backstage is helemaal een doolhof. Weer kwamen we honderden personeelsleden tegen en weer honderd namen en gezichten die ik moet gaan onthouden. Maar echt iedereen is super vriendelijk, het is echt een leuk team en ik heb me geen seconde ongemakkelijk gevoeld. Zelfs niet toen ik tussen al die grote managers stond.

Na de tour zaten we weer bij HR en werd ons uitgelegd wat hun allemaal precies doen. En ontving ik mijn naamplaatje en parkeerkaart, dat was een mooi momentje