It already feels like home <3 - Reisverslag uit Burbank, Verenigde Staten van Denise Eber - WaarBenJij.nu It already feels like home <3 - Reisverslag uit Burbank, Verenigde Staten van Denise Eber - WaarBenJij.nu

It already feels like home <3

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

26 Maart 2015 | Verenigde Staten, Burbank

Lieve mensen,

Ik heb even een momentje om jullie op de hoogte te brengen. De afgelopen dagen heb ik geen seconde stil gezeten. Ik moest net wel even mijn vorige blog teruglezen om te zien waar ik was gebleven.

Orientation lijkt al weer maanden geleden. Orientation was echt super gezellig en interessant. Het was net of ik weer terug was op school en ik had een super gezellige klas. Ik heb nieuwe collegas leren kennen en nog meer geleerd over Hilton. Ook mochten we in het restaurant lunchen, dat iest beter is dan de personeelskantine.

Woensdag stond ik weer gewoon ingeroosterd bij Front Desk en hing ik veder met mijn training. Op die dag werd ik uitgenodigd door een collega om mee te gaan bowlen donderdagavond, waar ik natuurlijk geen nee tegen zeg. Ik vond het super leuk dat ik was uitgenodigd en het was echt een hele gezellige avond met ook wat andere collega’s van verschillende afdelingen. Het is hotel is altijd druk, dus dit was een goed moment om elkaar beter te leren kennen.

Vrijdag was ik vrij en had ik eindelijk de kans om mijn social security nummer aan te vragen, want die kantoren zijn alleen open doordeweeks! Na dat eindelijk gefixt te hebben ging ik samen met mijn twee Nederlandse collega’s naar Venice Beach. We reden langs de kanalen en liepen langs de boulevard die vol stond met souvenirshops. Venice Beach is echt een mooi gebied, het is anders en er lopen ook allemaal verschillende mensen rond. We hadden alle drie zin in sushi dus de keuze was snel gemaakt.

Zaterdag moest ik eerst werken tot 5 uur en daarna ging ik snel naar de supermarkt om boodschappen te halen voor mijn kleine housewarming van vanavond. Mijn oom, tante, neefje en nichtje kwamen langs met mijn tafel, stoelen en slaapbank en als bedankje ging ik voor ze koken. Mijn keuken is wel super klein, maar uiteindelijk is het me wel gelukt om een maaltijd voor te bereiden voor meer dan 1 persoon lol. Het was erg gezellig en de avond was nog niet voorbij want donderdag tijdens het bowlen was ik uitgenodigd bij een house party van een collega. En dit keer had ik echt geen zin om bob te zijn, dus besloot ik met Uber te gaan. En ik denk dat ik voortaan altijd Uber ga gebruiken. In 7 minuten stond hij voor de deur en het koste maar 8 dollar voor een ritje van (15/20 minuten).

De house party was echt heel gezellig! Het grappigste was dat er een collega was die de DJ was op het feest maar ik herkende hem eerst helemaal niet. Normaal loopt hij altijd netjes in pak en noemt mij altijd Miss Denise, maar nu liep hij met een petje op en in een Lakers/basketbal Jersey and shorts. Ik stak al mijn hand uit om me voor te stellen, en toen bleef ik met me mond open staan. Ook heb ik weer een poging gedaan tot beer pong, maar ik ben nog steeds geen pro. Het was echt een geslaagd feestje!!

De volgende dag was ik natuurlijk kapot, ik heb overdag niks gedaan, eigenlijk was mijn plan om naar het strand te gaan, maar de zon kwam niet echt door. ’s Avonds was ik uitgenodigd om Koreaans te gaan eten in Korea Town met een paar andere collega’s. Ook weer super gezellig, lekker en een mooi moment om meer mensen beter te leren kennen. Na de Koreaanse BBQ gingen we nog naar een speciaal toetjes café. Ik nam een crème brulée, dat wel een normale grote was, maar de anderen hadden echt mega grote porties! En toen was weer een week voorbij!

Maandag begon Front Office Appreciation Week! Een collega had de back office helemaal versierd. Andere afdelingen kwamen wat lekkers brengen en door het management werd er pizza besteld. Dinsdag kregen we cookies en vers fruit. Mijn trainer vroeg of ik krasloten aan iedereen wou gaan uitdelen en iedereen een ‘’Happy Front Office Appreciation Week’’ wensen. Natuurlijk was die taak op mijn lijf geschreven. The Front Office department bestaat uit: Front Desk, Rooms, PBX, Bell desk en Elevators. Ik heb ging alle collega’s langs en wenste hun succes en Happy Front Office Appreciation Week! Iedereen helemaal happy! Helaas heb ik niks gewonnen, en het hoogste wat ik heb gehoord is 2 dollar :P En we zijn bijna een team van 50 man. Ik vind het super leuk dat ze zo iets doen voor het personeel, het maakt het nog gezelliger dan het al is op de afdeling.

Helaas verhuis ik volgende week woensdag naar Housekeeping, op 1 april! Ik hoop nog steeds dat het een grap is :P maar ik denk van niet…. Vind het wel een beetje jammer want ik heb nu net een leuke band met al deze collega’s. Er kwam zelfs een collega naar me toe en zei: ‘’je hebt echt een goede indruk achtergelaten tijdens het bowlen, iedereen vind je leuk!’’ Ik zei dat ik het juist super leuk vond dat ze me hadden uitgenodigd. Ik voel me echt super op me gemak hier. Het is zo leuk om steeds collega’s te horen zeggen: ‘’Hey Denise!’’, ‘’ Hey Miss Denise’’, overal positieve energie en daar hou ik van!!

Vandaag werk ik van 14:30 tot 23:00 uur, bij PBX. PBX is waar alle telefoontje binnenkomen. Ik moet ook gaan leren telefoontjes aan te nemen en gasten door te schakelen, problemen melden etc. Soms is het echt gekkenhuis en houdt de telefoon niet op met ringen. Het is tijd om mijn zinnetjes te oefenen: ‘’Thank you for calling the Hotel Operator this is Denise, how may I assist you?’’

Morgen ga ik met 3 collega’s naar Disney!! Ik heb mijn jaarpas dus ik ga er zeker gebruik van maken! Het gaat 33 graden worden, dus ik hoop ook gelijk een beetje bij te kleuren, want daar heb ik nog helemaal geen tijd voor gehad!

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat in Nederland!

HEEL VEEL LIEFS!

La Denise

Tags: party, work, hilton, beach, LA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 21093

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 21 Maart 2016

Oahu, Hawaii

02 Maart 2015 - 02 April 2015

California Dreamin'

07 Juni 2014 - 05 Juli 2014

From LA to NY

31 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Auckland, Nieuw Zeeland

20 Mei 2014 - 31 Mei 2014

Sydney, Australie

12 Mei 2014 - 19 Mei 2014

Tokyo, Japan

01 Mei 2014 - 12 Mei 2014

Seoul, Zuid-Korea

30 Juli 2012 - 10 December 2012

Uitwisseling Brazilië

15 Mei 2012 - 20 Mei 2012

New York City

18 Juni 2011 - 27 Augustus 2011

Stage Le ChatO

16 Juni 2011 - 18 Juni 2011

B'day at Disneyland Paris

16 Mei 2011 - 31 Mei 2011

Orlando baby!

Landen bezocht: